Vše o nákupu
Vše pro váš spokojený nákup
Zde najdete nejdůležitější informace. Kdykoliv nám můžete napsat.
Výpis článků
Platba v hotovosti a na dobírku
Placení mincemi a bankovkami zná každý z nás! Je to nejjednodušší a nejpřirozenější způsob, jak zaplatit za zboží, které si objednáme. Proto je samozřejmostí, že při nákupu v internetovém obchodě Moolbike.cz můžete vsadit právě na tento staletími ověřený způsob. Nechejte si zboží odeslat na některou z prodejen Moolbike a zaplaťte jej hotově, přímo při jeho převzetí.
Hotově však můžete platit také za zboží, které objednáte na dobírku. V takovém případě vám balíček doručí Česká pošta či jiná přepravní společnost a za tuto službu si od vás vezme 36 Kč včetně DPH.
Platba kartou
![]()
• Při nákupu na e-shopu MOOLBIKE.cz. Na našem e-shopu Moolbike můžete pohodlně a bezpečně nakupovat platební kartou přes zabezpečenou platební bránu GoPay, která umožňuje platby kartami MasterCard, MasterCard Electronic, VISA, VISA Electron a Maestro. Více o platební bráně GoPay zde.
• Při osobním odběru na prodejně MOOLBIKE. Na našich prodejnách nechybí platební terminál. Za zboží tak můžete pohodlně zaplatit až na místě a nemusíte předtím utíkat do bankomatu pro potřebnou hotovost!
• Při využití zásilkové přepravy PPL můžete rovněž zaplatit kartou, akceptovány jsou Visa, Maestro a MasterCard.
Platba předem - běžný bankovní převod
Pokud za zboží rádi zaplatíte předem, můžete využít také běžný bankovní převod. Po odeslání objednávky vám zašleme e-mailem všechny informace, které jsou důležité pro převod peněz (např. variabilní symbol). Peníze pak můžete odeslat na náš účet:
• Komerční banka: 35-1842730207/0100
Myslete však na to, že běžný bankovní převod může trvat i několik pracovních dní. Dokud peníze nedorazí na náš účet, nebude zboží odesláno. Proto, pokud na svou objednávku spěcháte, volte raději platbu v hotovosti/na dobírku. Ve chvíli, kdy vaše peníze dorazí na náš účet, odešleme vám na e-mail daňový doklad k přijaté záloze a po přijetí zboží také fakturu.
I.
Základní ustanovení
- Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)
JMC Trading s.r.o.
IČ: 26846802
DIČ: CZ26846802
se sídlem: Sadová 151/25, 789 85, Mohelnice
zapsané u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 50301
kontaktní údaje: Moolbike, Palackého 1332/22A, Olomouc
email: info@moolbike.cz
telefon: +420773020405
webová adresa: www.moolbike.cz
(dále jen „prodávající“)
- Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen: „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese www.moolbike.cz (dále je „internetový obchod“).
- Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
- Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.
II.
Informace o zboží a cenách
- Informace o zboží, včetně uvedení cen jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty, všech souvisejících poplatků a nákladů za vrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být vráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
- Veškerá prezentace zboží umístěná v katalogu internetového obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.
- V internetovém obchodě jsou zveřejněny informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené v internetovém obchodě platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky a Slovenské republiky.
- Případné slevy s kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak.
III.
Objednávka a uzavření kupní smlouvy
- Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí kupující sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.
- Kupující provádí objednávku zboží těmito způsoby:
- prostřednictvím svého zákaznického účtu, provedl-li předchozí registraci v internetovém obchodě,
- vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.
- Při zadávání objednávky si kupující vybere zboží, počet kusů zboží, způsob platby a doručení.
- Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko "Odeslat objednávku". Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.
- Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na emailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení je automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy. Přílohou potvrzení jsou aktuální obchodní podmínky prodávajícího. Kupní smlouva je uzavřena až po přijetí objednávky prodávajícím. Oznámení o přijetí objednávky je doručeno na emailovou adresu kupujícího.
- V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho emailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách.
- Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku, dokud není kupujícímu doručeno oznámení o přijetí objednávky prodávajícím. Kupující může zrušit objednávku telefonicky na telefonní číslo nebo email prodávajícího uvedený v těchto obchodních podmínkách.
- V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních podmínek. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na emailovou adresu prodávajícího.
IV.
Zákaznický účet
- Na základě registrace kupujícího provedené v internetovém obchodě může kupující přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může kupující provádět objednávání zboží. Kupující může objednávat zboží také bez registrace.
- Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
- Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost, ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami.
- Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.
- Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, když kupující svůj uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy a těchto obchodních podmínek.
- Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
V.
Platební podmínky a dodání zboží
- Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:.
• bezhotovostně převodem na účet prodávajícího prostřednictvím platební brány GoPay,
• dobírkou v hotovosti při předávní zboží,
• v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru v provozovně
• v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru výdejně zásilek "Zásilkovna"
- Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
- V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží.
- V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb.
- V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.
- Prodávající nepožaduje od kupujícího předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu. Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou.
- Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin
- Zboží je kupujícímu dodáno:
• na adresu určenou kupujícím objednávce,
• prostřednictvím výdejny zásilek na adresu výdejny, kterou kupující určil.
- Volba způsobu dodání se provádí během objednávání zboží.
- Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
- Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
- Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
- Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na emailovou adresu kupujícího nebo je přiložen k dodávanému zboží v papírové podobě.
- Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.
VI.
Odstoupení od smlouvy
- Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit.
- Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů
- ode dne převzetí zboží,
- ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí
- ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží.
- Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:
- poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
- o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
- o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli prodávajícího,
- o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,
- dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
- dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
- dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
- dodávce novin, periodik nebo časopisů,
- dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
- v dalších případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku.
- Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.
- Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový formulář k odstoupení od smlouvy poskytovaný prodávajícím. Odstoupení od kupní smlouvy zašle kupující na emailovou nebo doručovací adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí formuláře.
- Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
- Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
- Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
- Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
- Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
- Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictví emailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.
VII.
Práva z vadného plnění
- Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
- má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
- se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
- zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
- je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
- zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
- Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží kupujícím, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Toto ustanovení se nepoužije u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
- V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:
- výměnu za nové zboží,
- opravu zboží,
- přiměřenou slevu z kupní ceny,
- odstoupit od smlouvy.
- Kupující má právo odstoupit od smlouvy,
- pokud má zboží podstatnou vadu,
- pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
- při větším počtu vad zboží.
- Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
- Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.
- Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.
- Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
- V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby.
- Volbu způsobu reklamace má kupující.
- Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
- Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady upravuje reklamační řád prodávajícího.
VIII.
Doručování
- Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
- Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce.
IX.
Mimosoudní řešení sporů
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
- Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
- Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
X.
Závěrečná ustanovení
- Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
- Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
- Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.
- Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
- Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
- Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
- Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
- Přílohou obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 24.5.2018
Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek společnosti JMC Trading s.r.o., Sadová 151/25, 789 85, Mohelnice, jakožto prodávajícího a provozovatele e-shopu www.moolbike.cz Reklamační řád popisuje postup při uplatnění reklamace zboží pořízeného kupujícím od prodávajícího.
Kupující je povinen seznámit se s tímto Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před provedením objednávky. Uzavřením kupní smlouvy a následným převzetím zboží od prodávajícího souhlasí kupující s tímto reklamačním řádem.
Za uzavření kupní smlouvy se považuje provedení elektronické objednávky na www.moolbike.cz a následné převzetí zboží, nebo standardní zakoupení zboží na prodejně.
Za převzetí zboží se považuje osobní odběr na prodejně, nebo převzetí zásilky od pověřeného dopravce.
Záruční doba
Záruční doba na zakoupené zboží činí 24 měsíců. Bude-li prodejcem záruční doba prodloužena, uvede tuto změnu písemně v záručním listu nebo na dokladu o koupi. Záruční doba se počítá od okamžiku převzetí zboží kupujícím.
Kontrola zboží
Zákazník je povinen před převzetím zkontrolovat zásilku, zda není viditelně poškozena, zdeformována či jinak porušen obal. V případě poškození zásilky má kupující právo nepřevzít dodávané zboží.
Převezme-li zákazník zásilku a dodatečně zjistí jakoukoliv neshodu s objednaným zbožím, nebo je zboží nekompletní či poškozené, je povinen o této skutečnosti neprodleně informovat prodejce. Stejný postup platí i v případě, že v zásilce nebyla přiložena faktura. Neučiní-li tak, nemusí být pozdější reklamace zásilky uznána.
Převzetí zásilky a souhlas s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami stvrzuje kupující podpisem dodacího listu nebo prodejního dokladu.
Doklad o koupi
Pro uplatnění záruky je nutno doložit doklad o koupi zboží – fakturu, u některých druhů zboží také záruční list. Záruční list vystaví prodávající automaticky jen u zboží, které je vybaveno identifikačními kódy či sériovým číslem (jízdní kola, koloběžky). U ostatních druhů zboží vystaví prodejce záruční list na vyžádání kupujícího.
Reklamace
Objeví-li kupující v průběhu záruční doby vadu zakoupeného zboží, má právo uplatnit reklamaci takového zboží. Tuto vadu musí oznámit neprodleně a bez odkladu.
Záruka (odpovědnost za vady prodané věci) se vztahuje na výrobní a technologické vady výrobku, vady materiálů, vady funkce a užitné hodnoty výrobku k nimž je daná věc obvykle používána, a jiné vady které jsou v rozporu s kupní smlouvou.
Neoprávněná reklamace
Za neoprávněnou reklamaci se považuje především zboží, které je :
1) reklamované po uplynutí záruční lhůty v den doručení nebo předložení
2) mechanicky poškozené
3) poškozené neodborným servisním zásahem
4) poškozené přírodními živly (voda, oheň, zásah blesku a jiné)
5) poškozeno nesprávným použitím v rozporu s návodem k použití nebo jinak, než je běžné u dané věci
Jak reklamovat
Uplatňuje-li kupující reklamaci, zašle nebo jiným způsobem doručí reklamované zboží prodejci na jeho adresu spolu s kopií dokladu o koupi, záručním listem a podrobným popisem závady.
Reklamované zboží musí být doručeno čisté, vysušené, hygienicky nezávadné a v kompletním stavu. Pouze v případech předem dohodnutých s prodávajícím je možné zasláni pouze poškozené součásti reklamované věci (součásti jízdních kol a pod. ) Prodávající je oprávněn odmítnout převzít zboží k reklamačnímu řízení, jestliže nebude splňovat výše uvedené zásady.
Adresa pro zasílání reklamací
JMC Trading s.r.o.
E-mail: eshop@moolbike.cz
Vyřízení reklamace
Po doručení reklamovaného zboží prodávajícímu postoupí reklamaci servisnímu oddělení, kde bude posouzena oprávněnost reklamace, rozhodnuto o způsobu odstranění reklamované vady a následné vyřízení. Poté bude kupující vyrozuměn o způsobu vyřízení reklamace a vyzván k jejímu vyzvednutí. Vyřízení reklamace proběhne bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne jinak.
Naše společnost působí na cyklistickém trhu již od roku 1992. Tehdy ještě pod hlavičkou fyzické osoby, od roku 2004 již jako s.r.o. V roce 1992 jsme začali s prodejem jízdních kol na naší první prodejně v Mohelnici. Dalším významným rokem byl rok 2000, kdy jsme začali prodávat také v Olomouci. V roce 2011 jsme se pak pustili do kompletní přestavby olomoucké pobočky, a v lednu 2013 otevřeli novou reprezentativní prodejnu na ploše 750 m2. Název MOOLBIKE - naší webovou prezentaci a e-shop jsme pojmenovali podle prvních písmen měst, ve kterých máme kamenné prodejny. MOhelnice a OLomouc BIKE.
Proč nakupovat u nás:
Odbornost - jsme specialisté. Prodáváme pouze jízdní kola, doplňky a potřeby pro cyklistiku a také vybavení pro cyklistity. Díky tomu jsou naši zaměstnanci skutečnými odborníky. Oproti univerzálním sportovním obchodům a nákupním galeriím se na naši radu můžete opravdu spolehnout.
Tradice - věnujeme se cyklistice již od roku 1992. Stejně dlouhou dobu působí v našem týmu i většina zaměstnanců. Za tuto dobu jsme načerpali spoustu zkušeností, vytvořili si dobré vztahy se zákazníky i dodavateli. Věříme, že spusta zákazníků se k nám ráda vrací a doporučuje nás svým známým.
Kvalita - prodáváme jízdní kola a výbavu pro cyklistiku pouze od renomovaných výrobců a značek. Vzhledem k tomu, že většina našich zaměstnanců jsou také aktivní cyklisté, naše produkty sami používáme a testujeme. Nedovolili by jsme si vám nabídnout něco, s čím nejsme sami spokojeni.
Profesionalita - naši mechanici i prodavači prochází pravidelným školením od dodavatelů a výrobců kol. Díky špičkovému servisnímu zázemí vám tak můžeme nabídnout vždy perfektně seřízená a připravená kola.
Široký sortiment - většinu nabízeného zboží máme skladem. Na prodejně v Olomouci máme skladem více jak 500 jízdních kol a více než 5.000 kusů cyklistického oblečení. V mohelnické prodejně je pak skladem 200 kol a široký sortiment doplňků a vybavení pro cyklisty. Také jsme rozšířili působnost směrem na západ a proto jsme pro vás otevřeli prodejnu v Praze, kde najdete také široké spectrum zboží skladem.
Zázemí kamenné prodejny - každé kolo které od nás odchází, je profesionálně sestavené a seřízené. U našich kol také poskytujeme garanční prohlídku zdarma.
Jak mám nakupovat na e-shopu?
Při prvním nákupu Vám doporučujeme provést Registraci. Prostřednictvím Vašeho účtu můžete objednávat zboží a získat přehled o Vašich provedených nákupech. Tento účet slouží pouze naší společnost a veškeré údaje podléhají platným právním předpisům o ochraně osobních údajů, zákon č.101/2000 Sb. Vaše údaje neposkytneme žádným jiným subjektům a slouží nám pouze pro doručení zboží, případně pro kontakt v případě nejasností nebo upřesnění. Nákup lze samozřejmě také provést bez registrace.
Titulní stránka nabízí v levém sloupci seznam kategorií zboží a informační panely. Pro rychlý přechod k požadovanému druhu zboží můžete stejně tak použít i horní modrou lištu s ikonami kategorií. Po rozkliknutí se kategorie rozdělí na několik možností upřesňujících její obsah. Pod čtvercovými ikonami naleznete stručný popis jednotlivých skupin zboží. Po vstupu do skupiny zboží Vás i nadále bude provázet navigace na konkrétní druhy zboží avšak níže již můžete listovat zbožím celé kategorie.
Náš tip! Znáte-li název zboží nebo jeho kód, můžete jej zadat do okna pro rychlé hledání a tak se dostat rovnou na konkrétní produkt.
Po nalezení požadovaného produktu již stačí jen kliknout na ikonu PŘIDAT DO KOŠÍKU. Kdykoliv můžete v pravém horním rohu stránky nahlédnout do svého NÁKUPNÍHO KOŠÍKU a dokončit objednávku nebo z něj zboží odebrat. Celou objednávkou Vás provede přehledná navigace obsahující 5 kroků. Po dokončení objednávky obdržíte e-mail s rekapitulací a dále Vás budeme stejným způsobem informovat o jejím stavu.
Jak a kdy mi objednané zboží dodáte?
Dodací lhůta u zboží které máme skladem je 2 - 3 pracovní dny. V případě zboží které nemáme skladem vás budeme kontaktovat a domluvíme podrobnosti dodání.
Osobní vyzvednutí na prodejně:
Zboží si můžete osobně vyzvednou v naší prodejně jízdních kol v Olomouci nebo Mohelnici. Osobní vyzvednutí Vás nebude stát ani korunu navíc a pokud jde o zboží skladem, můžete si pro něj přijít ten samý den. Telefonicky nebo e-mailem vás budeme informovat o tom, že zboží už je pro vás připraveno k vyzvednutí.
Dodání balíku Českou poštou:
Pokud to máme k nám do cyklo obchodu trochu z ruky, nebo nechcete opouštět pohodlí domova, můžete si objednané zboží nechat poslat poštou. Máte na výběr ze dvou variant doručení. "Balík Na poštu" nebo "Balík Do ruky". Balík Na poštu vás bude stát 89,- Kč a Balík do ruky 99,- Kč. Pokud bude zboží zasláno na dobírku, připočteme Vám dobírkovné 39,- Kč. Od doby kdy si u nás Česká pošta balík vyzvedne, garantuje doručení následující pracovní den.
Náš tip! Pokud Vaše objednávka překročí částku 3000,- Kč včetně DPH budete mít dopravné vždy zdarma.
Dodání balíku službou PPL:
Další možností je zaslání balíku službou PPL. Balík PPL vás bude stát 99,- Kč. PPL také garantuje dodání do následujícího pracovního dne. Pokud bude zboží zasláno na dobírku, připočteme Vám dobírkovné 39,- Kč.
Náš tip! Při platbě dobírkou můžete u řidiče PPL platit hotově nebo platební kartou.
Náš tip! Když Vaše objednávka překročí částku 3000,- Kč včetně DPH budete mít dopravné vždy zdarma.
Dodání balíku službou PPL - SLOVENSKO:
Nabízíme zaslání balíku také na Slovensko. Balík PPL vás bude stát 8 €. Pokud bude zboží zasláno na dobírku, připočteme Vám dobírkovné 1,4 €.
Náš tip! Když Vaše objednávka překročí částku 6000,- Kč včetně DPH budete mít dopravné vždy zdarma.
Jak můžu objednané zboží zaplatit?
Při osobním odběru zboží na prodejně můžete platit v hotovosti nebo platební kartou. Zboží které vám zašleme Českou poštou nebo PPL, můžete zaplatit předem převodem na účet. Při platbě předem vám zašleme fakturu v elektronické podobě na váš e-mail. Po ověření, že je platba připsána na náš účet vám zboží obratem zašleme. Platba předem může tedy způsobit prodloužení dodací lhůty o 2-3 pracovní dny. Pokud zvolíte dobírku, máte možnost opět platit hotově nebo platební kartou (pouze u dopravce PPL). Možnost platby platební kartou přímo na internetu pro Vás připravujeme.
Jsou ceny uvedené u zboží konečné?
Ano. Veškeré ceny na našem e-shopu jsou včetně DPH a recyklačních poplatků.
V jakém stavu mi objednané jízdní kolo dorazí?
Neděláme rozdíly mezi našimi cyklo obchody v Olomouci nebo Mohelnici a e-shopem. Každé kolo které Vám prodáme je sestavené a precizně seřízené našimi mechaniky. Abychom ho ale dokázali poslat poštou nebo dopravní službou, musíme odmontovat přední nebo i zadní kolo a povolit řídítka a pedály. S troškou manuální zručnosti dokážete tyto komponenty namontovat zpět. Připravujeme pro Vás video návod které Vám s montáží pomůže. V případě potřeby Vám samozřejmě rádi s montáží poradíme.
V případě jakékoliv nejasnosti, dotazu, výhrady, stížnosti i pochvaly nás neváhejte kontaktovat na e-mailu: eshop@moolbike.cz
Při rozhodování zákazníka o koupi zboží, v tom či onom obchodě, mohou hrát roli různé důvody. Mezi hlavní důvody obvykle řadí důvěryhodnost a profesionalita, kterou si musí obchod zasloužit - ne jen zaplatit. V České republice patří mezi nejcenější a nejseríoznější hodnocení "Heureka - Ověřeno zákazníky", kde obchod hodnotí skuteční zákazníci na základě svých zkušeností.
Zákazník si tak může přečíst hodnocení za posledních pár měsíců až let a přesvědčit se o tom, zda v tomto obchodě nakoupí či nikoli. A jelikož lidé více haní než chválí, je vysoké hodnocení pro každého obchodníka o to cenější.
Jen ty nejlepší obchody dosáhnou na ZLATÉ Ověřeno zákazníky, které je udělovánou pouze obchodům s dlouhodobě velmi vysokým hodnocením = spokojení zákazníci. Toto hodnocení získal i náš e-shop MOOLBIKE. Všem zákazníkům děkujeme.
![]() ![]() |
Důležité jsou také certifikáty profesionality, jakými je např. certifikát RockShox. Tento dává lidem jistotu, že naši mechanici i obchodníci prošli kurzem RockShoxu, ve kterém se naučili odborně servisovat vidlice, tlumiče a další produkty prestižní značky RockShox. Naše dílna je vybavena speciálním nářadím, které je pro tuto činnost nutné. Neodborné zásahy do produktů RockShox dokáží produkt velmi snadno zničit.
![]() ![]() |
Dobrá pověst je pro dobrého obchodníka velmi důležitá. Spokojený zákazník, který se rád vrací, je jeho nejlepší vizitkou. Univerzita Palackého v Olomouci vybrala 3 nejlepší cykloobchody a zapojila je do svého projektu UPbike Point. Od května 2015 tak mohou studenti UP Olomouc využívat výhod tohoto programu i u nás v MOOLBIKU.
![]() |
Zvolili jste nevhodnou velikost nebo vám zboží nevyhovuje? Žádný problém!
Zboží nám můžete vrátit do 14 dnů na adresu:
Moolbike
Sadová 151/25
Mohelnice
79885
734 787 110
eshop@moolbike.cz
K vrácení zboží prosím použijte přiložený formulář, jestliže nebyl přiložen, můžete si jej stáhnout Protokol o vrácení zboží.
Nakupujte výhodněji s registrací :-)
Pro každého registrovaného zákazníka máme nyní slevu 2% navíc!
Tato sleva platí na všechny produkty a lze ji kombinovat s dalšími akcemi.
Jste věrný zákazník? Vaše sleva se zvyšuje spolu s vašimi nákupy.
Podle výše obratu za posledních 24 měsíců:
0 - 40 000 Kč - sleva 2 %
40 000 - 80 000 Kč - sleva 3 %
80 000 - 100 000 Kč - sleva 4 %
100 000 - ∞ Kč - sleva 5 %











