Nejčastější dotazy

Jak mám nakupovat na e-shopu?

Při prvním nákupu Vám doporučujeme provést Registraci. Prostřednictvím Vašeho účtu můžete objednávat zboží a získat přehled o Vašich provedených nákupech. Tento účet slouží pouze naší společnost a veškeré údaje podléhají platným právním předpisům o ochraně osobních údajů, zákon č.101/2000 Sb. Vaše údaje neposkytneme žádným jiným subjektům a slouží nám pouze pro doručení zboží, případně pro kontakt v případě nejasností nebo upřesnění. Nákup lze samozřejmě také provést bez registrace.

Titulní stránka nabízí v levém sloupci seznam kategorií zboží a informační panely. Pro rychlý přechod k požadovanému druhu zboží můžete stejně tak použít i horní modrou lištu s ikonami kategorií. Po rozkliknutí se kategorie rozdělí na několik možností upřesňujících její obsah. Pod čtvercovými ikonami naleznete stručný popis jednotlivých skupin zboží. Po vstupu do skupiny zboží Vás i nadále bude provázet navigace na konkrétní druhy zboží avšak níže již můžete listovat zbožím celé kategorie.

Náš tip! Znáte-li název zboží nebo jeho kód, můžete jej zadat do okna pro rychlé hledání a tak se dostat rovnou na konkrétní produkt.

Po nalezení požadovaného produktu již stačí jen kliknout na ikonu PŘIDAT DO KOŠÍKU. Kdykoliv můžete v pravém horním rohu stránky nahlédnout do svého NÁKUPNÍHO KOŠÍKU a dokončit objednávku nebo z něj zboží odebrat. Celou objednávkou Vás provede přehledná navigace obsahující 5 kroků. Po dokončení objednávky obdržíte e-mail s rekapitulací a dále Vás budeme stejným způsobem informovat o jejím stavu.


Jak a kdy mi objednané zboží dodáte?

Dodací lhůta u zboží které máme skladem je 2 - 3 pracovní dny.
V případě zboží které nemáme skladem vás budeme kontaktovat a domluvíme podrobnosti dodání.

Osobní vyzvednutí na prodejně:
Zboží si můžete osobně vyzvednou v naší prodejně jízdních kol v Olomouci nebo Mohelnici. Osobní vyzvednutí Vás nebude stát ani korunu navíc a pokud jde o zboží skladem, můžete si pro něj přijít ten samý den. Telefonicky nebo e-mailem vás budeme informovato tom, že zboží už je pro vás připraveno k vyzvednutí.

Dodání balíku Českou poštou:
Pokud to máme k nám do cyklo obchodu trochu z ruky, nebo nechcete opouštět pohodlí domova, můžete si objednané zboží nechat poslat poštou. Máte na výběr ze dvou variant doručení. "Balík Na poštu" nebo "Balík Do ruky
". Balík Na poštu vás bude stát 67,- Kč a Balík do ruky 73,- Kč. Pokud bude zboží zasláno na dobírku, připočteme Vám dobírkovné 36,- Kč. Od doby kdy si u nás Česká pošta balík vyzvedne, garantuje doručení následující pracovní den.
Náš tip! Pokud Vaše objednávka překročí částku 3000,- Kč včetně DPH budete mít dopravné vždy zdarma.

Dodání balíku službou PPL:
Další možností je zaslání balíku službou PPL. Balík PPL vás bude stát 96,- Kč. PPL také garantuje dodání do následujícího pracovního dne. Pokud bude zboží zasláno na dobírku, připočteme Vám dobírkovné 36,- Kč.
Náš tip! Při platbě dobírkou můžete u řidiče PPL platit hotově nebo platební kartou.
Náš tip! Když Vaše objednávka překročí částku 3000,- Kč včetně DPH budete mít dopravné vždy zdarma.

Dodání balíku službou PPL - SLOVENSKO:
Nabízíme zaslání balíku také na Slovensko. Balík PPL vás bude stát 278,- Kč. Pokud bude zboží zasláno na dobírku, připočteme Vám dobírkovné 36,- Kč.
Náš tip! Když Vaše objednávka překročí částku 6000,- Kč včetně DPH budete mít dopravné vždy zdarma.


Jak můžu objednané zboží zaplatit?

Při osobním odběru zboží na prodejně můžete platit v hotovosti nebo platební kartou. Zboží které vám zašleme Českou poštou nebo PPL, můžete zaplatit předem převodem na účet. Při platbě předem vám zašleme fakturu v elektronické podobě na váš e-mail. Po ověření, že je platba připsána na náš účet vám zboží obratem zašleme. Platba předem může tedy způsobit prodloužení dodací lhůty o 2-3 pracovní dny. Pokud zvolíte dobírku, máte možnost opět platit hotově nebo platební kartou (pouze u dopravce PPL). Možnost platby platební kartou přímo na internetu pro Vás připravujeme.

Jsou ceny uvedené u zboží konečné?

Ano. Veškeré ceny na našem e-shopu jsou včetně DPH a recyklačních poplatků.


V jakém stavu mi objednané jízdní kolo dorazí?

Neděláme rozdíly mezi našimi cyklo obchody v Olomouci nebo Mohelnici a e-shopem. Každé kolo které Vám prodáme je sestavené a precizně seřízené našimi mechaniky. Abychom ho ale dokázali poslat poštou nebo dopravní službou, musíme odmontovat přední nebo i zadní kolo a povolit řídítka a pedály. S troškou manuální zručnosti dokážete tyto komponenty namontovat zpět. Připravujeme pro Vás video návod které Vám s montáží pomůže. V případě potřeby Vám samozřejmě rádi s montáží poradíme.

V případě jakékoliv nejasnosti, dotazu, výhrady, stížnosti i pochvaly nás neváhejte kontaktovat na e-mailu:
eshop@moolbike.cz

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.