Doprava zdarma od 3000 Kč

Reklamační řád

Reklamační řád

Všeobecná ustanovení

Tento reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek společnosti JMC Trading s.r.o., Sadová 151/25, 789 85 Mohelnice, provozovatele e-shopu www.moolbike.cz.

Reklamační řád upravuje postup při uplatnění reklamace zboží zakoupeného u prodávajícího. Kupující je povinen se s tímto reklamačním řádem seznámit před dokončením objednávky. Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží s tímto reklamačním řádem souhlasí.

Kupní smlouva je uzavřena provedením elektronické objednávky na e-shopu www.moolbike.cz a převzetím zboží, případně osobním nákupem na prodejně.

Záruční doba

Záruční doba na zakoupené zboží činí 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. V případě prodloužené záruky je tato skutečnost uvedena na dokladu o koupi nebo v záručním listu.

Kontrola zboží při převzetí

Kupující je povinen při převzetí zkontrolovat stav zásilky. Pokud je obal viditelně poškozen, zdeformován nebo jinak narušen, má právo zásilku nepřevzít.

Pokud kupující zjistí po převzetí nesoulad s objednávkou, nekompletnost nebo poškození zboží, je povinen tuto skutečnost neprodleně oznámit prodávajícímu. Pozdější reklamace z tohoto důvodu nemusí být uznána.

Doklad o koupi

Pro uplatnění reklamace je nutné doložit doklad o koupi (fakturu). U vybraného zboží se sériovým číslem (např. jízdní kola) je vystavován také záruční list.

Uplatnění reklamace

Pokud se v záruční době objeví vada zboží, má kupující právo tuto vadu reklamovat. Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu po jejím zjištění.

Záruka se vztahuje na výrobní a materiálové vady, funkční vady a jiné vady, které jsou v rozporu s kupní smlouvou.

Neoprávněná reklamace

Za neoprávněnou reklamaci se považuje zejména zboží:

  • reklamované po uplynutí záruční doby
  • mechanicky poškozené
  • poškozené neodborným zásahem nebo úpravou
  • poškozené vlivem vody, ohně nebo jiných přírodních vlivů
  • poškozené nesprávným používáním v rozporu s návodem

Jak reklamaci uplatnit

Reklamované zboží je nutné doručit prodávajícímu spolu s kopií dokladu o koupi, případně záručním listem a popisem závady.

Zboží musí být čisté, suché, hygienicky nezávadné a kompletní. Prodávající je oprávněn odmítnout převzetí zboží, které tyto podmínky nesplňuje.

Adresa pro zasílání reklamací

MOOLBIKE Sadová 151/25
789 85 Mohelnice
Telefon: +420 734 787 110

Vyřízení reklamace

Po doručení reklamovaného zboží bude reklamace posouzena servisním oddělením. Kupující bude informován o způsobu vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne jinak.

Tento reklamační řád je zpracován v souladu s platnými právními předpisy České republiky.